تبلیغات
girl14 - مشتری دوست دارد با او چگونه رفتار شود؟

جهت بهترین فروشنده‌ی جهان شدن (امیدوارم که فکر بکنید شما این‌گونه هستید) باید شنیدن را به عنوان نخستین فرمان فروش بشناسید. «تا وقتی که شما یک سفارش گیرنده هستید، نحوه‌ی برخورد و رفتار با مشتری بالقوه تعیین‌کننده‌ی شیوه‌ی گرفتن آن سفارش است» و فروش همواره انجام می‌شود، خواه در حالت «بله» و خواه در حالت «نه» به مشتری بالقوه بفروشید.



فروشگاه

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

در زیر فهرستی از خواسته‌های مشتریان از فروشندگان – به طور مستقیم از زبانشان – آمده است. هر محصول یا خدمت خود را عرضه می‌کنید، چند مورد از موارد زیر را رعایت می‌کنید؟ درخواست‌های مشتریان اکثرا کمک بیشتری به گرفتن «بله» می‌کند. اگر به طور ترکیبی از آن‌ها مصرف بکنید ، برای ایجاد رابطه بستن فروش قدرت بیشتری خواهید داشت.
۱. فقط حقایق را به من بگویید:

اهل طول تفسیر نیستم، بعد از این که کمی مرا شناختید، سر اصل مطلب بروید.
۲. حقیقت را بگویید از تعبیر «صادقانه» استفاده نکنید، این واژه مرا خشمگین می‌کند:

چنانچه چیزی بگویید که من شک کنم یا بدانم حقیقت ندارد، شما رد می‌شوید.
۳. یک فروشنده‌ی با اخلاق می‌خواهم:

فروشندگان محکوم می‌شوند که کمی بداخلاق‌اند. اقدامات شما، اخلاق شما را اثبات می‌کنند نه گفته‌های شما (فروشندگانی که از اخلاق حرف می‌کنند از آن بی‌بهره‌اند.
۴. و مدرک جامعی نشان بدهید که چرا این محصول (خدمت) برای من کامل است:

چنانچه به آنچه شما می‌فروشید نیاز دارم، بایستی بدانم چگونه از خرید آن سود می‌برم.
۵. چند دلیل به من نشان بدهید:

چنانچه بتوانید گفته‌ی را ثابت بکنید ، اقطعا ل هست که بخرم. مدرک چاپی برای تقویت اعتماد من یا تایید تصمیم من نشان بدهید. (اکثرا خریداران بیشتر فروشندگان را باور ندارند)

۶. نشان دهید که من تنها نیستم، در مورد ‌ی شرایط مشابهی که در آن، فرد دیگری خوب شده است، چیزی بگویید:

من نمی‌خواهم نخستین یا فقط فرد باشم. می‌خواهم بدانم آن محصول (یا شما) چطور در جای دیگر کار کرده است. اطمینان بیشتری خواهم یافت چنانچه فرد دیگری همچون خودم را به من نشان دهید که محصول شما را با همان شرایطی که من دارم، خریده و آن را رفیق داشته باشد یا با آن به خوب ی کار کرده باشد.
۷. نوشته‌ای از یک مشتری وفادار به من نشان بدهید:

یک تاییدیه مشتریان دیگر، بیشتر و قوی‌تر از ۱۰۰ عرضه کار می‌کند.
۸. بگویید نشان بدهید که چه خدمات پس‌از‌فروشی به من خواهید داد:

در قدیم وعده‌های پوچ بسیاری شنیده‌ام.
۹. بگویید و نشان بدهید که قیمت عادلانه است:

می‌خواهم مطمئن شوم که قیمت پرداختی من برای محصول شما عادلانه باشد. در من حس انجام دادن یک معلت ه را ایجاد بکنید .
۱۰. بهترین روش پرداخت را به من نشان دهید:

اگر نتوانم پرداختی انجام دهم، ولی محصول فروشی شما را بخواهم، راه‌حلی را به من نشان بدهید.
۱۱. گزینش و اجازه ‌ی تصمیم‌گیری به من بدهید، در کنار آن یک توصیه مشاوره‌ای نشانم بدهید:

صادقانه بگویید چنانچه این پول مال شما بود چه می کردید؟ (چنانچه من آن را نتوانم بگویم، شما هم نمی‌توانید.)
۱۲.انتخاب مرا تقویت بکنید :

ممکن است عصبی باشم بخواهم تصمیم غلط ی بگیرم. پس گزینش م را با ارائه‌ی اعداد ارقامی که نشانگر ‌ی سود من باشد حس اعتماد مرا جهت خرید بالاتر ببرند، تقویت بکنید .
۱۳. با من بحث نکنید:

حتی اگر من غلط می کنم، رفیق ندارم چند فروشنده‌ی باهوش به من بگویند (یا سعی کنند ثابت کنند) که من در غلط م. ممکن است فروشنده در این کار پیروز شود، ولی مطمئن هستم فروش را از دست می‌دهد.
۱۴. من را گیج نکنید:

هرچه کار را پیچیده‌تر بکنید ، اقطعا ل کمتری وجود دارد که بخرم.
۱۵. چیزهای بد را به من نگویید:

می‌خواهم تمام چیز عالی باشد. چیزهای بدی در مورد ‌ی افراد دیگر (به ویژه رقبا)، خودتان، مجموعه حتی خودم بازگو نکنید.
۱۶. با من مثل محکوم حرف نکنید:

فروشندگان فکر می‌کنند آنان همه‌چیز را می‌دانند و من احمق هستم. فکر نکنید رفیق دارم هرچه بگویید را بشنوم. چنانچه بسیار زیاد لال بی‌زبان به نظر برسم، مطمئن باشید از کس دیگری می‌خرم.
۱۷. به من نگویید آنچه خریده یا انجام داده‌ام غلط است:

دلم می خواهد حس کنم کاری که کرده ‌ام، بهتر هوشمندانه بوده است. اگر من در غلط هستم، نشان بدهید که افراد دیگر هم غلط می‌کنند؛ با تدبیر باشید.
۱۸. وقتی حرف می‌کنم به من گوش بدهید:

سعی می‌کنم بگویم که چه چیزی می‌خواهم بخرم، اما بسیاری از شما به میزانی سرگرم فروش محصول هستید که چیزی نمی‌شنوید. ساکت باشید گوش بکنید .
۱۹. کاری بکنید که حس ویِژگزینشه بودن کنم:

چنانچه قصد دارم پولم را خرج کنم، می‌خواهم حس بهتر ی در مورد ‌ی آن داشته باشم. می بایست در تمام گفته‌ها و اقدامات شما این حس بهتر نمایان شود.
۲۰. در من شادی ایجاد بکنید :

مرا در حالت خوب قرار بدهید، در این حالت است که به اقطعا ل زیاد می‌خرم. ایجاده خنده در من به مفهوم موافقت با شماست شما به توافق من جهت فروش نیاز دارید.
۲۱. علاقه‌ای در آنچه انجام می‌دهم، ایجاد بکنید :

ممکن است این مسئله برای شما با اهمیت نباشد، اما برای من خیلی مهم است.
۲۲. ی چیزی را می‌گویید صادق باشید:

می‌توانم بفهمم که شما تنها قصد گرفتن پول مرا دارید.
۲۳. وقت ی نمی خواهم بخرم. از چند ایده‌ی فروش قدیمی جهت فشار به من جهت خرید استفاده نکنید:

مثل فروشنده رفتار نکنید، بلکه مثل یک رفیق باشید. بعضی تلاش می‌کنند تا به من کمک کنند.
۲۴. وقتی می‌گویید چیزی را می‌فروشید، همان چیزی را تحویل دهید که فروخته‌اید:

چنانچه با شما معلت ه‌ای کنم مرا مایوس بکنید ، اقطعا ل زیاد کمی هست که دوباره با شما معلت ه کنم.
۲۵. کمک کنید بخرم. به من نفروشید:

من از فروش اجباری جنس متنفرم. ولی عاشق گزینش آزادانه هستم.

در اینجا ۲۵ عبارت ‌ای را که بوسیله خریداران علاقه‌مند به خرید بیان شد است، را آوردیم. چند دقیقه دیگر را برای بازنگری تعدادی از این عبارت ‌ها که در فلسفه‌ی فروش عرضه‌ی فروش مشارکت می‌دهید، تخصیص دهید. از آن‌ها مصرف بکنید فروش خود را چند مساوی بکنید .


  • آخرین ویرایش:-
نظرات()   
   
How long does it take to recover from Achilles injury?
پنجشنبه 16 شهریور 1396 08:11 ق.ظ
all the time i used to read smaller posts which also clear their motive, and that is also happening
with this paragraph which I am reading now.
What causes painful Achilles tendon?
دوشنبه 16 مرداد 1396 07:04 ق.ظ
Hello, I enjoy reading all of your post.
I like to write a little comment to support you.
Foot Issues
یکشنبه 15 مرداد 1396 12:29 ق.ظ
Hi, I log on to your blogs on a regular basis. Your humoristic style is
awesome, keep it up!
valneudeck.wordpress.com
جمعه 13 مرداد 1396 12:09 ب.ظ
If you desire to get a good deal from this article then you have to apply such techniques to your won webpage.
BHW
چهارشنبه 23 فروردین 1396 10:27 ق.ظ
I don't know if it's just me or if everybody else encountering problems with
your site. It looks like some of the text on your posts are running off the screen. Can someone
else please comment and let me know if this is happening to them too?
This could be a problem with my web browser because I've
had this happen before. Appreciate it
BHW
چهارشنبه 23 فروردین 1396 09:22 ق.ظ
Great blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A design like yours with a few simple tweeks would really make my blog shine.
Please let me know where you got your design. Thank you
manicure
سه شنبه 22 فروردین 1396 11:18 ب.ظ
When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added I get
several emails with the same comment. Is there any way you can remove people from that service?
Appreciate it!
تبادل لینک پربازدید
شنبه 17 بهمن 1394 11:01 ب.ظ
سلام مطالب خوبی داری اگه دوست داری وبلاگ رو تبلیغ کنی به وب من بیا و لینک وبلاگتو ثبت کن تا رتبط بره بالا
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر